Find dit spørgsmål og få et superhurtigt svar
Ofte stillede spørgsmål
Forsendelse og levering
Design, trykning og afsendelse tager normalt 3-6 arbejdsdage. Før du lægger dit produkt i indkøbskurven, kan du se den anslåede leveringstid under knappen »Læg i kurv«.
Wir versenden nach Deutschland, Österreich und die Schweiz
Vi tilbyder gratis forsendelse på ALLE ordrer.
Under knappen »Læg i kurv« kan du se din forventede leveringstid, og du får besked via e-mail, når din pakke er afsendt. Hvis du ikke kan finde beskeden, bedes du tjekke din spam-mappe.
Når din pakke har forladt vores produktionsanlæg, tager det altid lidt tid for pakken at blive behandlet af fragtudbyderen, og du vil se leveringsdatoen i sporingssystemet efter 1-2 dage.
Bestil
Følg disse trin for at bestille et produkt:
1. Gå til zimeo.dk.
2. Vælg det ønskede produkt.
3. Tilpas det efter dine ønsker.
4. Tjek forhåndsvisningen, og klik på »Læg i indkøbskurven«.
5. Klik på »Sikker betaling nu«.Udfyld de krævede felter, og gennemfør betalingsprocessen, hvorefter du modtager en ordrebekræftelse via e-mail.
Fülle die benötigten Felder aus und schließe den Zahlungsvorgang ab, danach wirst Du per E-Mail eine Bestellbestätigung erhalten.
Du kannst wahlweise per PayPal, Google Pay, Amazon Pay, VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Klarna Rechnung und Klarna Sofort Überweisung bezahlen. Um die Bestellung sicher abzuwickeln, werden alle Deine Daten SSL-verschlüsselt übertragen.
Hvis du ikke kan gennemføre din bestilling, skal du følge disse trin:
1. Genindlæs siden, eller prøv at gennemføre din ordre med en anden browser.
2. Tjek, om du har udfyldt alle obligatoriske felter korrekt.
Hvis det stadig ikke virker, bedes du kontakte vores supportteam på support@zimeo.dk. Vi vil med glæde hjælpe dig!
Nej, vi vedlægger ikke fakturaerne i pakken. Du kan derfor sende pakken direkte til den person, der skal modtage den. 🎁
Ændringer og returnering
For at garantere levering inden jul er det i øjeblikket ikke muligt at ændre eller annullere din bestilling, og lærrederne vil blive sendt videre til produktionen, så snart bestillingen er afgivet, så de kan blive trykt så hurtigt som muligt.
Personaliserede produkter kan ifølge loven ikke returneres.
Dette bør ikke ske! Send os en e-mail til support@zimeo.dk og send os et billede af dit beskadigede produkt. Så tjekker vi din anmodning med det samme og vender tilbage til dig. 😊
Kontakt os
Den bedste måde at nå os på er via e-mail på support@zimeo.dk
Vi er en ejerledet virksomhed med base i Eschborn, nær Frankfurt am Main. Adresse
Virksomhedens hovedkvarter:
JS E-Commerce GmbH
Kölner Straße 3
65760 Eschborn
Tyskland